جهاد دانشگاهی؛رویش اصیل انقلاب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جهاد دانشگاهی؛رویش اصیل انقلاب
نوشته شده در چهار شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 244
نویسنده : محمدرضا علیمردانی



جهاد دانشگاهی؛رویش اصیل انقلاب
نماینده زنجان و طارم: جهاد دانشگاهی در امور علمي و اجرایی به‌نحو مطلوبی وارد شده است
» سرویس: سياسي - مجلس
کد خبر: 91051509307
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی نهادی است که از حد حرف و شعار خارج شده و در امور علمی و اجرایی به‌نحو مطلوبی وارد شده است.
محسن علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: کشور نیاز به‌کار عملی و ارائه طرح‌های اجرایی دارد که خوشبختانه جهادگران جهاد دانشگاهی در این رابطه به خوبی عمل کرده و کارنامه قابل قبولی را به ثبت رسانده‌اند
وی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی و شرایط سخت جنگ، کشور نیاز به ایجاد زیربناهای علمی و صنعتی داشت و این امر ضرورت توجه به فضاهای علمی را بیش از گذشته نمایان کرد و جهاد دانشگاهی با تکیه بر علم و ایمان جهادگران خود توانست از همان ابتدا وارد حوزه‌ مورد نیاز کشور شده و اقدامات در خور توجهی را نیز داشته باشد.
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی سیاست‌گذاری صحیح را دلیل موفقیت جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی عنوان کرد و یادآور شد: البته معتقدیم می‌توان بیشتر از گذشته از ظرفیت‌های موجود در این نهاد انقلابی بهره برد هرچند این امر مستلزم هزینه نیز باشد.
وی با تاکید بر اینکه نباید به داشته‌های موجود اکتفا کرد، یادآور شد: افق‌ها را باید بسیار گسترده دید و برای آن برنامه‌ریزی کرد،در غیر این‌صورت از قافله پیشرفت عقب خواهیم ماند
علیمردانی به تاثیر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی جهاد دانشگاهی در جامعه علمی کشور اشاره کرد و افزود: جهادگران دانشگاهی با برنامه‌ریزی علمی در این حوزه، توانسته‌اند گام‌های بلندی بردارند و اسلامی کردن فضای دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌هایی است که از سوی این نهاد انقلابی پیگیری شده و امیدواریم به نتیجه نیز برسد.




:: برچسب‌ها: جهاد دانشگاهی؛رویش اصیل انقلاب ,



مطالب مرتبط با این پست
.